Виберіть мову
Спілка Автоматизаторів Бізнесу (САБ)
У кошику немає товарів!

Конфігурація в системі автоматизації бізнесу «Рішення оперативних завдань»

Рекомендуємо записуватися на даний курс фахівцям, що вже ознайомилися з матеріалами курсу «Основні об'єкти».

Мета навчання: отримати навички конфігурування завдань оперативного обліку в режимі керованого застосування і інтерфейсу «Таксі».

В результаті проходження навчання слухачі повинні

  • Вміти застосовувати схему вирішення оперативних завдань;
  • Вміти використовувати різні способи запису даних в регістри і читання з них;
  • Вміти розробляти алгоритми відображення документів в обліку;
  • Вміти розробляти аналітичні звіти.

Тривалість курсу: 16 академічних години.

Короткий зміст курсу

  1. Робота з регістрами (на прикладі регістра накопичення залишків)
    • Регістр накопичення залишків. Структура найпростішого регістру. Вимірювання та ресурси. Реєстратор та Період
    • Можливі способи запису рухів за регістром
    • Можливі способи отримання даних з регістра залишків
  2. Технології проведення документів
    • «Обумовлене» проведення
    • Збірка алгоритму проведення документа «Продаж Товарів»
    • Оперативне і неоперативне проведення
    • Керування блокування записів регістрів
    • Можливі колізії при проведенні документів і боротьба з ними. Об'єкт «Послідовності»
    • Організація партійного обліку
    • Правила внесення змін до структури регістрів «живої» бази
    • Реалізація алгоритмів проведення документів в ситуаціях з підвищеними вимогами до швидкодії системи
  3. Рішення задач аналізу показників руху. Використання реквізитів регістра залишків і оборотних регістрів
    • Звіт «АналізПродажДок». Побудова звіту запитом за документами
    • Звіт «Аналіз продажів запит за реквізитами». Побудова звіту запитом за регістром залишків з використанням реквізитів регістру
    • Звіт «АналізПродажПоОборотномуРегістру». Побудова звіту запитом за регістром «Продажі»
    • Варіанти структурної оптимізації оборотних регістрів
  4. Організація планування процесу надання пост продажних послуг. Робота з регістром відомостей
  5. Постановка задачі. Створення необхідних об'єктів
  6. Виникнення потреби в плануванні виконання послуги
  7. Планування виконання послуги: заповнення і проведення документа
  8. Надання послуги: заповнення і проведення документа
  9. Звітність планування і виконання послуг
  10. Велика самостійна робота «резервування товарів і розвиток системи планування виконання послуг»
+38 048 789 10 10
+38 067 789 10 10
zakaz-od@alpha-com.od.ua
Кошик
Кошик
У вашому кошику немає товарів